Re: promocyjny FR w tp

Autor: Andrzej P. Wozniak <usher_at_f2virt.onet.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 21:05:35 MET

Osoba podpisana jako Radoslaw P. <radekp@alpha.net.pl> w artykule
<news:m9s6019lprul6tkcoke4u1fvkkgveavk01@4ax.com> pisze:

> W niczym to nie przeszkadza.

Napisz w iso-8859-1 poprawnie po polsku trzy poniższe linijki:
xec zasnol
źęć żąśńół
ŹĘĆ ŻĄŚŃÓŁ

> Nieprawda. Może w twoim czytniku. Zmień na lepszy.

Pod tym względem OE prezentuje się najlepiej ze znanych mi czytników.
Zmiana zestawu znaków ze skopanego przez kogoś na poprawny tak, żeby dało
się to przeczytać i zacytować w odpowiedzi, to najwyżej dwa kliknięcia.
Czy Twój czytnik to potrafi?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)