Re: Mianowicie Exatel

Autor: Skret <skret16_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 17:06:22 MET

Użytkownik tfuuu napisał:

> Hej,
>
> nie ma firmy, ktora w calym kraju ma swoja siec - nawet TPSA nie ma wszedzie
> kabli.
> Poza tym u operatorow bytnosc w 'calym kraju' oznacza, ze tam gdzie nie maja
> wezla dokupia kabelki od innego operatora, ktory w danej lokalizacji jest.
> No i teraz pytanie: czy jestes na tyle wyplacalnym klientem, ktory
> sfinansuje taki zakup? :)
>
> A gdzie sie 'miescisz'? Szukasz łacza dla firmy czy prywatnie?

No tak ... tylko po co piszą na stronce że oferują na terenia całego
kraju ( http://www.exatel.pl/index.php?section=bok_faq&faq=28#23 ) a na
dodatek wcale nie odpowiadali na moje maile ... chyba z 4 wysłąlem ...
dopiero jak zadzwoniłem to się czegoś dowiedziałem ( tu też nie obyło
się bez problemów gdyż konsultant chciał nazwe firmy bo inaczej nie może
podac żadnych szczegółów ... to mu powiedziałem : że będzie łącze to
będzie firma ). Na początek chciałem synchro 2 Mb/s dla firmy. A
"mieszczę" się we Wschowie (woj. Lubuskie) :>