Re: Mianowicie Exatel

Autor: tfuuu <tfuuu_at_pf.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 15:31:46 MET

> No tak ... tylko po co piszą na stronce że oferują na terenia całego
> kraju ( http://www.exatel.pl/index.php?section=bok_faq&faq=28#23 )

[tfuu] bo - jak pisalam we wczesniejszym poscie - w pewnym sensie jest to
prawda :)

a na
> dodatek wcale nie odpowiadali na moje maile ... chyba z 4 wysłąlem ...
> dopiero jak zadzwoniłem to się czegoś dowiedziałem ( tu też nie obyło
> się bez problemów gdyż konsultant chciał nazwe firmy bo inaczej nie może
> podac żadnych szczegółów ... to mu powiedziałem : że będzie łącze to
> będzie firma ). Na początek chciałem synchro 2 Mb/s dla firmy. A
> "mieszczę" się we Wschowie (woj. Lubuskie) :>

[tfuu] No to powiem szczerze, ze mozesz miec problem z podlaczeniem.
Wskazane przez Ciebie miasto nie nalezy do czolowki ulubionych miast
operatorów (Krakow, Kielce, Poznan, Wroclaw,...)
Najpredzej ktorys z operatorow moze miec wezel w Zielonej Gorze, ale jest
ona oddalona od Wschowej o ~60 km. To duzo. Tzw. Local Loop (lacze miedzy
wezłem a twoja siedziba) bedzie kosmicznie drogie.

Sprobuj moze odpytac Telekomunikacje Kolejowa - maja kable w roznych
dziwnych miejscach Polski (czesto sa w 'malych' miejscowosciach) albo TPSA.

--
   Pozdrawiam,
    tfuu...