Re: Mianowicie Exatel

Autor: tfuuu <tfuuu_at_pf.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 16:38:20 MET

Hej,

nie ma firmy, ktora w calym kraju ma swoja siec - nawet TPSA nie ma wszedzie
kabli.
Poza tym u operatorow bytnosc w 'calym kraju' oznacza, ze tam gdzie nie maja
wezla dokupia kabelki od innego operatora, ktory w danej lokalizacji jest.
No i teraz pytanie: czy jestes na tyle wyplacalnym klientem, ktory
sfinansuje taki zakup? :)

A gdzie sie 'miescisz'? Szukasz łacza dla firmy czy prywatnie?

--
  Pozdrawiam,
    tfuu...