Re: awaria internetdsl Wroclaw

Autor: Paweł Małachowski <pawmal_at_to-i-tak.niewazne>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 20:17:13 MET
Message-ID: <20050130200730.T20201@shellma.zin.lublin.pl>
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=iso-8859-2; format=flowed

On Sun, 30 Jan 2005, Tomasz Polus wrote:

>> ile zaplaciles ?
>> 254,98 ? 303,78 ? 547,78 ?
>
> Myślę że to nie powinno mieć znaczenia, ale płacimy za to łącze
> jakieś 300 zł miesięcznie. Nie oczekuję cudów, ale 15 godzin
> awarii to po prostu przegięcie, tym bardziej że dzień wcześniej
> było jeszcze kilka dodatkowych godzin, z przerwami.
[...]
> Ale zrozum to, że mnie to nie interesuje jak wygląda ich infrastruktura.
> Jestem klientem i interesuje mnie tylko to, że nie miałem sieci przez

Jasne, ,,płacę? żądam. płacę? wymagam''.

> 15 godzin. Dla DSLa dopuszczalny czas awarii powinien wynosić jakieś
> 3-4 godziny, bo tyle wg mnie można spokojnie zaakceptować w rozwiązaniach
> dla małych przedsiębiorstw. Jeżeli firma TPSA nie potrafi w tym czasie
> usunąć awarii sprzętu, która zawsze może się wydarzyć, to albo powinna
> zwiększyć zasoby sprzętowe, albo ludzkie. W przeciwnym razie klienci

I podnieść cenę.

Nie, żebym jakoś miłował TP S.A., ale nie wiesz, o czym piszesz; jak
oczekujesz gwarancji naprawy łącza w ciągu kilku godzin, musisz za coś
takiego zapłacić pieniądze wielokrotnie większe niż cena iDSL-a...

-- 
Paweł Małachowski
Received on Sun Jan 30 20:15:25 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 30 Jan 2005 - 20:40:04 MET