Re: awaria internetdsl Wroclaw - OT

Autor: Tomasz Polus <tomaszpolus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 20:46:35 MET

"Paweł Małachowski" <pawmal@to-i-tak.niewazne> wrote in message
news:20050130200730.T20201@shellma.zin.lublin.pl...
[...]
> Jasne, ,,płacę? żądam. płacę? wymagam''.

Mniej więcej tak to wygląda w przypadku wszelkiego rodzaju usług
na rynku, więc dlaczego miałoby być inaczej na rynku usług informatycznych?
Niestety poziom takich usług w Polsce jest na tyle niski, że dla wielu osób
przerwa kilkunastogodzinna to nic nadzwyczajnego :(

[...]
> I podnieść cenę.

Polacy płacą za usługi internetowe szokujące kwoty w odniesieniu do krajów
unii europejskiej, do której - z tego co wiem - niedawno przystąpiliśmy.

> Nie, żebym jakoś miłował TP S.A., ale nie wiesz, o czym piszesz; jak
> oczekujesz gwarancji naprawy łącza w ciągu kilku godzin, musisz za coś
> takiego zapłacić pieniądze wielokrotnie większe niż cena iDSL-a...

Bez urazy, ale jesteś właśnie przykładem osoby, o jakiej napisałem powyżej.
Lepiej machnąć ręką i mówić wszystkim, że tak już musi być.
A jak nie chcesz długotrwałych awarii, zapłać więcej :)
A jak chcesz Pan auto co zapala na mrozie to dokup Pan pakiet Freeze :)

Wybacz, ale nadal pozostanę niezadowolonym klientem, bo niezadowolenie
jest motorem postępu. Może dzięki takim zgłoszeniom jak moje TPSA zwróci
większą uwagę na jakość swoich usług. Może tak, a może nie.
Pewne jest natomiast to, że jeśli wszyscy przyjmą Twój tok rozumowania,
to ta i inne firmy nigdy nie poprawią jakości swoich usług i pod względem
informatycznym Europie na pewno nie dorównamy. A ja bym chciał, żeby
tak się stało, w końcu sam z tych usług korzystam "dzień w dzień".

Widzę, że wątek zmierza w niepotrzebne advocacy, więc proponuję EOT,
nie mam zamiaru walczyć z wiatrakami.

--
Tomasz Polus