Re: awaria internetdsl Wroclaw

Autor: Tomasz Polus <tomaszpolus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 17:14:33 MET

"Mateusz Swatek" <mateo@site.krakow.pl> wrote in message
news:ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]
> ile zaplaciles ?
> 254,98 ? 303,78 ? 547,78 ?

Myślę że to nie powinno mieć znaczenia, ale płacimy za to łącze
jakieś 300 zł miesięcznie. Nie oczekuję cudów, ale 15 godzin
awarii to po prostu przegięcie, tym bardziej że dzień wcześniej
było jeszcze kilka dodatkowych godzin, z przerwami.

[...]
> jesli infrastruktura sklada sie z 1 linuxa i 1 modemu ADSL to
> rzeczywiscie - awaria 15 godzin moze wydawac sie dluga :P

Ale zrozum to, że mnie to nie interesuje jak wygląda ich infrastruktura.
Jestem klientem i interesuje mnie tylko to, że nie miałem sieci przez
15 godzin. Dla DSLa dopuszczalny czas awarii powinien wynosić jakieś
3-4 godziny, bo tyle wg mnie można spokojnie zaakceptować w rozwiązaniach
dla małych przedsiębiorstw. Jeżeli firma TPSA nie potrafi w tym czasie
usunąć awarii sprzętu, która zawsze może się wydarzyć, to albo powinna
zwiększyć zasoby sprzętowe, albo ludzkie. W przeciwnym razie klienci
nigdy nie będą poważnie traktowali TPSA i zawsze będą się pojawiały
głupie uśmieszki i docinki w trakcie rozmów o tej firmie. Może warto
zacząć coś z tym robić?

[...]
> no i co mamy Ci napisac ?
> zmien lacze na powazne, albo zmien operatora

Nie chcę, do tej pory było tam SDI z TPSA i działało naprawdę świetnie.
Awarie zdarzały się raz na kilka miesięcy i z reguły były naprawiane
po 1-2 h. Czyli: MOŻNA działać jak należy, tak jak oczekują klienci.
Dopiero po tej awarii na DSLu zrozumiałem, że nowsze, szybsze
i droższe łącze wcale nie znaczy bardziej profesjonalne :((
I natychmiast pożałowałem decyzji o zmianie łącza, ale mam nadzieję
że moje zdanie zmieni się w ciągu najbliższych miesięcy. Oby.

--
Tomasz Polus