Re: awaria internetdsl Wroclaw

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_site.krakow.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 20:18:51 MET
Message-ID: <ctm0ej$otc$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Tomasz Polus" <tomaszpolus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ctj143$g53$1@news.onet.pl...
> "Mateusz Swatek" <mateo@site.krakow.pl> wrote in message
> news:ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
>> ile zaplaciles ?
>> 254,98 ? 303,78 ? 547,78 ?
>
> Myślę że to nie powinno mieć znaczenia, ale płacimy za to łącze
> jakieś 300 zł miesięcznie. Nie oczekuję cudów, ale 15 godzin
> awarii to po prostu przegięcie, tym bardziej że dzień wcześniej
> było jeszcze kilka dodatkowych godzin, z przerwami.

gdzies mi swita w glowie ze oni maja czas reakcji na awarie DSL'a 16 godzin
roboczych :P
zreszta sam chyba wiesz ile masz - w koncu podpisywales umowe

> Ale zrozum to, że mnie to nie interesuje jak wygląda ich infrastruktura.
> Jestem klientem i interesuje mnie tylko to, że nie miałem sieci przez
> 15 godzin. Dla DSLa dopuszczalny czas awarii powinien wynosić jakieś
> 3-4 godziny, bo tyle wg mnie można spokojnie zaakceptować w rozwiązaniach
> dla małych przedsiębiorstw.
to akurat pasuje do SLA Platinium w GTS'ie
zmien lacze na operatorskie to bedziesz sobie mogl negocjowac SLA

-- 
pozdrawiam,
Mateusz 
Received on Mon Jan 31 20:20:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 31 Jan 2005 - 20:40:05 MET