W artykule <ctij4g$s84$1@news.onet.pl> Tomasz Polus napisał(a):
> "Mateusz Swatek" <mateo@site.krakow.pl> wrote in message
> news:ctia8g$fm7$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
>>> Czas trwania tej awarii to dla mnie kompletny szok, w tym czasie
>>> można byłoby postawić i skonfigurować od zera kilka nowych routerów,
>>> więc zupełnie nie rozumiem dlaczego to tyle trwało....
>>
>> mowisz jakbys pisal o postawieniu kilku nowych liuxow ;)
>> czasami awaria wymaga zmiany routera ktory 1. trzeba przywiesc 2. trzeba
>> skonfigurowac
>> pozatym awaria nie dotyczyla powaznych lacz, tylko tanich ADSLi
>
> Oczywiście nie mam na myśli linuxa. Mając przygotowaną konfigurację,
> routery można stawiać znacznie szybciej. W końcu przechowywanie
> w plikach konfiguracji routerów to nie problem. A routery jako
> urządzenia powinni mieć zawsze w zapasie, dla mnie to oczywiste,
> ale dla TPSA najwyraźniej nie.
>
If informacja sprawdzona - backup zawiódł, czyli
* przenumerowanie wszystkich portów w konfiguracji
* przełączenie kanałów ATM'owych do innego routera
+ ich ew. renumeracja
* ew. regeneracja plików konfiguracyjnych dla modemów
* zmiana routingu w sieci (ew. dynamiczna, czyli mogła odpaść)
Biorąc pod uwagę ile tych DSL'i działa w okoliach Wrocławia poszło całkiem szybko
(jak na ręczną robotę)
Received on Sun Jan 30 14:25:28 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 30 Jan 2005 - 14:40:05 MET