Re: awaria internetdsl Wroclaw

Autor: Tomasz Polus <tomaszpolus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 13:15:51 MET

"Mateusz Swatek" <mateo@site.krakow.pl> wrote in message
news:ctia8g$fm7$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]
> mowisz jakbys pisal o postawieniu kilku nowych liuxow ;)
> czasami awaria wymaga zmiany routera ktory 1. trzeba przywiesc 2. trzeba
> skonfigurowac
> pozatym awaria nie dotyczyla powaznych lacz, tylko tanich ADSLi

Oczywiście nie mam na myśli linuxa. Mając przygotowaną konfigurację,
routery można stawiać znacznie szybciej. W końcu przechowywanie
w plikach konfiguracji routerów to nie problem. A routery jako
urządzenia powinni mieć zawsze w zapasie, dla mnie to oczywiste,
ale dla TPSA najwyraźniej nie.

--
Tomasz Polus