Re: Internet radiowy

Autor: <krychu4k_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 23:10:56 MET

Staś <ustim@op.pl> napisał(a):

> Cześć. Niedawno przeprowadziłem się na małą wichurkę, gdzie niestety o
> internecie kablowym mogę zapomnieć. Z tego co wiem to nie ma tu w pobliżu
> żadnej firmy zakładającej intrnet drogą radiową. Mam tu kolegę (mieszka
około
> 600 m od mojego domu), który ma podłączoną neostradę. Pomyślałem że mógłbym
> podłaczyć się do niego poprzez inetrnet radiowy. No i pytanie... Czy
zrobienie
> takiej instalacji jest trudne, co trzeba kupić i ile to kosztuje i jak to
się
> [...]

Opowiem ciekawa historie. Moi koledzy jakis czas temu mieli podobny problem
jak ty. Po pewnym czasie postanowili zalozyc sobie radiowe polaczenie.
Niestety router radiowy wtedy kosztowal ok. 6kzl. Pozaciagali dlugi, kupili i
zalozyli. Jeden router na tylko 2 osoby bylo wielkim marnotrastwem, wiec
wpadli na pomysl, aby podlaczac innych uzytkownikow (oczywiscie za
pieniazki). W ciagu miesiaca mieli ok. 200 zgloszen. Po roku dzialalnosci nie
tylko zwrocily im sie koszta, ale takze duzo zarobili. Teraz najciekawsze.
Obaj maja teraz po 19lat!