Re: OT Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :(

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 19:54:39 MET

On 2005-01-25, Neas wrote:
> Nie poprawiłem bo inni już mu wyjaśnili.

Sam widzisz -- zamiast zainteresować się, czy wiadomości słane przez onet
może nie wszędzie dochodzą, czy to jakiś problem z serwerem przedpiścy
(który do tej pory nie miał jak się zorientować), ustawiasz się w kolejce
do kopania, zaopatrzony w wiaderko zjadliwości. Jesteś naprawdę super
i nikt nie może Ci nic zarzucić, boś święty człowiek po prostu.

Nic osobistego -- naprawdę uważam, że takie zachowania są problemem
i stwarzają kolejne. Tak wyszło, że jesteś na to sztandarowym,
niepokojąco zadowolonym z siebie przykładem.

[...]
> którzy zwykłą, żartobliwą ironię biorą za arogancję.

...swoją arogancję tłumaczą ironią i żartobliwością, a po zwróceniu uwagi
krztuszą się pianą świętego oburzenia. Za każdym razem jest to pierwszy
raz w życiu.

--
////)))                       Great response time! Was that 5 baud or 10? :