Re: Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :(

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 18:01:47 MET

kya pisze:

> Poinformowałeś, ale nie poprawiłeś. I nie zauważyłeś, że inni już
> mu wyjaśnili.

Nie poprawiłem bo inni już mu wyjaśnili.

> Ludzie tacy jak Ty, aroganccy kabotyni, naprawdę są problemem.

Myślę, że problemem są raczej ludzie którym osobiste sympatie i
antypatie nie pozwalają spojrzeć obiektywnie kto w dyskusji ma rację i
kto zachowuje się arogancko. No i tacy, którzy nie potrafią
powstrzymać się od mniej lub bardziej wyszukanych obelg. A także tacy,
którzy zwykłą, żartobliwą ironię biorą za arogancję.

> Nie tylko
> polskiego Internetu.

A co powiesz o osobach które próbują się za wszelką cenę czepiać
nie mając racji, co Jakub zaprezentował tu już któryś raz? Dziwne, że
nie budzi to Twojego oburzenia.

--
Neas