Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Radoslaw P. <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 20:35:01 MET

20 Jan 2005 19:04:26 GMT, w <slrncv005q.rn9.___@andy.pse.dyster>, Andrzej
Bursztynski <___@neostrada.pl> napisał(-a):

> Widzę, że wiesz więcej niz ja i wiesz lepiej niż ja co ja wiem.
> Pokaż mi, gdzie tak napisałem?

Dałeś wyraźnie do zrozumienia, że ta strona nie jest miejscem dokonania zakupu.
Ba, nawet tak napisałeś (zacytowany w pop. poście fragment).

> Może u mnie działa jakieś inne home.pl, bo to co widzę to jest oferta
> rejestracji domeny i innych usług (http://home.pl/domain)
> - a nie zakupu fizycznego towaru zwanego "domena" w sklepie na rogu.

W poprzednim poście twierdziłeś, że home.pl ma obowiązek ("Jeśli ktoś pójdzie
do siedziby firmy, w której prowadzona jest określona rozporządzeniem
działalnośc usługowa - to zaiste ma prawo spodziewać się podania cen brutto. ")

> Jeśli znasz podstawę prawną, na jakiej dostawca tego typu usług miałby
> obowiązek podawać cenę brutto - pochwal się, nie ma się czego wstydzić
> i nie musisz nikogo obrażać.

Ale nie mam najmniejszego zamiaru czytać ani jednej punktu z jakigokolwiek
rozporządzenia :) Opieram się na tym, co sam napisałeś.