Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 20:49:10 MET

Radoslaw P wrote:

> Dałeś wyraźnie do zrozumienia, że ta strona nie jest miejscem dokonania zakupu.
> Ba, nawet tak napisałeś (zacytowany w pop. poście fragment).

Bo ta strona WWW nie jest "miejscem dokonania zakupu" w rozumieniu
przytaczanego rozporządzenia. Gdybyś je przeczytał, byłoby to oczywiste także
dla Ciebie.

> W poprzednim poście twierdziłeś, że home.pl ma obowiązek ("Jeśli ktoś pójdzie
> do siedziby firmy, w której prowadzona jest określona rozporządzeniem
> działalnośc usługowa - to zaiste ma prawo spodziewać się podania cen brutto.
> ")

Bo w takim można uznać, że mamy miejsce zakupu - właśnie siedzibę firmy. Mam
nadzieję, że nie muszę odsyłać do słownika po definicję miejsca (nie, nie jest
to Twoja klawiatura)?

> Ale nie mam najmniejszego zamiaru czytać ani jednej punktu z jakigokolwiek
> rozporządzenia :) Opieram się na tym, co sam napisałeś.

Tak też myślałem, że nawet nie chciało Ci się zrozumieć o co chodzi i
zapoznać z tym, o czym jest dyskusja. Zawszeć to fajniej zabłysnąć
na grupie błyskotliwym komentarzem (nieważne że obok tematu). Tylko po
co mnie obrażasz twierdząc, że robię Cię w balona? -))

Jeszcze raz innymi słowy:

Pan Godel przytoczył przykład zawarcia transakcji w siedzibie tego
niedobrego home.pl na poparcie tezy, że wzmankowane rozporządzenie obowiązuje
także home.pl, co jeszcze jestem skłonny uznać za dość naciąganą ale
poprawną interpretację rozporządzenia, które sam przywołał. Drugi przykład
już był absurdalny.

Szkopuł w tym, że home.pl prowadzi tą działalność na stronie www i zawiera
umowy na odległość - czego rozporządzenie w moim rozumieniu nie reguluje.

Dlatego cała ta dyskusja o problemie polskiego internetu jakim rzekomo
jest niezgodne z prawem podawanie cen netto na usługi na stronach WWW
bez poparcia podstawą prawną nie ma dalej żadnego sensu.

EOT.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-