Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 20:04:26 MET

Radoslaw P wrote:
> Ktoś tutaj kogoś robi w balona. Tylko zastanawiam się kto kogo.

Zarzut dość poważny.

> Albo ty nas, bo wiesz (wbrew temu co home.pl podaje), że na tej stronie nie
> kupię domeny.

Widzę, że wiesz więcej niz ja i wiesz lepiej niż ja co ja wiem.
Pokaż mi, gdzie tak napisałem?

> Albo home.pl nas, bo podają nieprawdziwe informacje o tym, że na tej stronie
> mogę jednak dokonać zakupu ("Opłać online").

Może u mnie działa jakieś inne home.pl, bo to co widzę to jest oferta
rejestracji domeny i innych usług (http://home.pl/domain)
- a nie zakupu fizycznego towaru zwanego "domena" w sklepie na rogu.

Jeśli znasz podstawę prawną, na jakiej dostawca tego typu usług miałby
obowiązek podawać cenę brutto - pochwal się, nie ma się czego wstydzić
i nie musisz nikogo obrażać.

Niestety nikt nie był na razie w stanie tego uczynić - więc jeśli nie można
tego wskazać, to zapewne nieprawdą jest jakoby -)

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-