Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 13:06:46 MET

Waldek Godel wrote:
> ochoty chodzić po markecie i porównywać ceny netto 234 gramów jednego serka
> z ceną brutto 193,4 gramami innego serka.

W którym markecie teraz kupuje się domeny na wagę?

Kwestia, czy sklep czy strona WW jest "miejscem sprzedaży detalicznej albo
świadczenia usług". Detalicznej albo usług - tak, ale _miejscem_?

> Jestem konsumentem i mam pełne prawo wybrać towar/produkt/usługę, znając
> jej cenę i mając prostą możliwość porównania z innymi cenami, oraz szybko
> przeliczyć ile zapłacę w kasie.

Ale Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowych zasad
uwidaczniania cen towarów i usług oraz sposobu oznaczania ceną towarów
przeznaczonych do sprzedaży z dnia 10 czerwca 2002 r. (Dz. U. 99, poz. 894)
raczej nie dotyczy sprzedaży w Internecie.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-