Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Waldek Godel <nospam_at_orangegsm.info>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 12:39:54 MET

Dnia Thu, 20 Jan 2005 11:26:58 +0100, Neas napisał(a):

> Możesz wskazać jakieś konkretne przepisy?

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=142
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=49
oraz
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=48,
w szczególności art. 3 ustęp 1 punkt 1

> Jeśli faktycznie istnieje taki nakaz, to problem leży raczej w manii
> tworzenia idiotycznych przepisów i regulowania wszystkiego.

Akurat TE przepisy są wyjątkowo sensowne i potrzebne. Nie mam najmniejszej
ochoty chodzić po markecie i porównywać ceny netto 234 gramów jednego serka
z ceną brutto 193,4 gramami innego serka.
Jestem konsumentem i mam pełne prawo wybrać towar/produkt/usługę, znając
jej cenę i mając prostą możliwość porównania z innymi cenami, oraz szybko
przeliczyć ile zapłacę w kasie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu