Re: program do nadawania priorytetu

Autor: Jacek Skowroński <js_at_jaskch.net>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 14:28:12 MET

Dnia 28 lis 2004 "Michał Kilarski" <kilar@wp.pl> pisze:

> Widzisz, wystarczylo od razu po prostu podac taki link i byloby po
> sprawie, a tak to powstal watek o zagrozeniu dla sieci ze strony
> niezabezpieczonych komputerow (a nie o to mi chodzilo). Bardzo
> dziekuje za odpowiedz.

Zdaje się, że pisałeś gdzieś o swoich poszukiwaniach...

> Nie uwazam, zeby moj system byl strasznie dziurawy. Moze nie jest to
> super forteca, ale _nigdy_ nie mialem problemow ze stabiloscia.

Jednak inni mogą mieć duże problemy związane z twoimi dziurami, o których
pewnie jeszcze nie wiesz.

> Tak nawiasem
> mowiac to chcialbym wiedziec skad Andrzej P. Wozniak wysnusl wniosek na
> temat dziur w moim systemie.

Na podstawie nagłówka twojego postu, z którego wynika, że masz olbrzymie
zaległości z Windows Update.

> Moze byla to konsekwencja nieskonfigurowanego
> outlooka (nieustawiony outlook = niepolatany system = lamer a nie
> uzytkownik)

Zwykle taka zależność jest prawdziwa.

> I tu niestety masz racje. Ten adres od dawna jest zaspamowany wiec uzywam
> go jak tarczy.

To po co marudzisz, że ktoś go we wrotce cytuje?

PS Kaszanisz cytowanie i kodowanie, zapraszam na stronę
<http://evil.pl/pip/ustaw.html>.

--
Jacek Skowroński                                                        <><
Mini Netykieta grup news i list dyskusyjnych: