Re: program do nadawania priorytetu

Autor: Paweł Tyll <ofca_at_ofca.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 14:11:54 MET

"Michał Kilarski" <kilar@wp.pl> wrote in message
news:coci6o$o14$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Widzisz, wystarczylo od razu po prostu podac taki link i byloby po sprawie,
Nienienie. Trzeba było od razu wpisać takie zapytanie w google i nie byłoby
sprawy.

> a tak to powstal watek o zagrozeniu dla sieci ze strony niezabezpieczonych
> komputerow (a nie o to mi chodzilo). Bardzo dziekuje za odpowiedz.
Z góry bardzo dziękuję za zaprzestanie stwarzania zagrożenia dla sieci!

> Nie uwazam, zeby moj system byl strasznie dziurawy. Moze nie jest to super
> forteca, ale _nigdy_ nie mialem problemow ze stabiloscia.
O, to wormy i inny syf będzie stabilnie działać :)
Abstrahując, nie musisz robić nic przesadnie wielkiego. W praktyce prostemu
(again, no offence intended) użytkownikowi wystarczy wiedzieć, że ma używać
windows update i ściągać co tam dadzą - to już usuwa znakomitą większość
dziur.

> Tak nawiasem mowiac to chcialbym wiedziec skad Andrzej P. Wozniak wysnusl
> wniosek na temat dziur w moim systemie. Moze byla to konsekwencja
> nieskonfigurowanego outlooka (nieustawiony outlook = niepolatany system =
> lamer a nie uzytkownik)
Nie, z wersji outlooka. Outlook Express to ogólnie fajny program, ale
1) ma obfitą historię dziur,
2) może być upierdliwy dla współgrupowiczów niepoprawnie skonfigurowany

> I tu niestety masz racje. Ten adres od dawna jest zaspamowany wiec uzywam go
> jak tarczy.
No to skoro mam rację, to czemu się czepiasz przedpiszcy? ;)

Zdrówko.

PS. EOT z mojej strony.

--
[E-Mail:p#75;pl]          [GG: 1655827]           [TEL: +48 604 90 40 40]
Legalny sprzęt 802.11a/b                          http://www.osbridge.pl/