Re: program do nadawania priorytetu

Autor: Paweł Tyll <ofca_at_ofca.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 11:41:34 MET

"Michał Kilarski" <kilar@wp.pl> wrote in message
news:coc8oo$ssa$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jasne, ze szukalem. Widac nie jestem na tyle dobry zeby znalezc. Dlatego
> prosilem o pomoc.
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=traffic+control+windows

Pierwszy strzał. Pewnie można powpisywać inne rzeczy. Ale ze mnie hakier,
hoho.

> Niepolatany system to moja sprawa;
Nie, niepołatany system to Twoja sprawa w najmniejszym stopniu - Tobie on
tylko padnie (czym prędzej tym lepiej), co ja będę miał gdzieś. Gorzej jak
zacznie mi przysyłać maile z wirusami, albo co gorsza np. DDoSować moją sieć.
Albo przysyłać maile komuś innemu, albo DDoSować czyjąś inną sieć.

> on ma po prostu pracowac a nie byc super forteca.
Dziękuję w imieniu całej grupy, iż pochwaliłeś nam się, iż nie jesteś świadomy
że tylko super-forteca będzie zwyczajnie pracować a Twoje coś może zaraz
przestać - a teraz proszę w imieniu całego Internetu, byś połatał swój nic
nieznaczący dla nas system - gdyż w innym wypadku może stać się on znaczący, a
tego możesz żałować, w zależności od tego dla kogo stanie się on coś znaczący.

> ...a zapominasz o adresach osob, na posty ktorych odpowiadzasz.
> W naglowku jak byk twoj czytnik po prostu je wstawia.
A to już jakby problem nadawcy, że ma gdzieś chronienie swojego maila? Może
zwyczajnie chronić go nie chce, bo uważa iż nie ma takiej potrzeby używając
np. ochraniaczy anty-spamowych?

Zdrówko.

PS. No offence intended, ale tak przeważnie lepiej dociera ;)

--
[E-Mail:p#75;pl]          [GG: 1655827]           [TEL: +48 604 90 40 40]
Legalny sprzęt 802.11a/b                          http://www.osbridge.pl/