Re: program do nadawania priorytetu

Autor: Michał Kilarski <kilar_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 11:14:26 MET

> A czy w ogóle czegoś takiego szukałeś? Na pl.comp.nowe-programy jest duży
> wybór, a tu jest Nie Ta Grupa...
> Aha, skoro masz ogólne kłopoty z orientacją, to pewnie nie zauważyłeś też,
> że masz niepołatany system i nieskonfigurowany OE. Może na początek zajmij
> się lekturą <http://evil.pl/pip/>, zamiast narażać siebie i innych?

Jasne, ze szukalem. Widac nie jestem na tyle dobry zeby znalezc. Dlatego
prosilem o pomoc. Niepolatany system to moja sprawa; on ma po prostu
pracowac a nie byc super forteca. Jesli chodzi o skonfigurowanie czytnika to
Szanowny Kolega rowniez nie jest mistrzem. Tak bardzo chronisz swojego maila
(z instrukcja zamiany h na z) przed spamem a zapominasz o adresach osob, na
posty ktorych odpowiadzasz. W naglowku jak byk twoj czytnik po prostu je
wstawia. Pozdrawiam z wyrazami szacunku.