Re: program do nadawania priorytetu

Autor: Andrzej P. Wozniak <usher_at_f2virt.onet.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 02:05:06 MET

Osoba podpisana jako Michał Kilarski <kilar@wp.pl> w artykule
<news:coaldm$fnh$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

> witam
> W poszukiwaniu ulepszenia mojej pracy w internecie wpadlem na taki
> pomysl. Przydalby mi sie program, ktory pozwolilby w jakis sposob
> rodzielic ruch pakietow w moim komputerze.

Dlaczego uważasz, że nikt takiego programu do tej pory nie napisał?

> Np. sciagam jakis wiekszy
> plik i jednoczesnie przegladam strony. I jesli tylko przegladarka
> potrzebuje przepustowosci to natychmiast ja dostaje kosztem sciaganego
> duzego pliku. Kiedy nic nie robie to cala "para" idzie w download. Czy
> cos takiego jest mozliwe do realizacji w domowym zaciszu?

A czy w ogóle czegoś takiego szukałeś? Na pl.comp.nowe-programy jest duży
wybór, a tu jest Nie Ta Grupa...
Aha, skoro masz ogólne kłopoty z orientacją, to pewnie nie zauważyłeś też,
że masz niepołatany system i nieskonfigurowany OE. Może na początek zajmij
się lekturą <http://evil.pl/pip/>, zamiast narażać siebie i innych?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)