program do nadawania priorytetu

Autor: Michał Kilarski <kilar_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 20:41:25 MET

witam
W poszukiwaniu ulepszenia mojej pracy w internecie wpadlem na taki pomysl.
Przydalby mi sie program, ktory pozwolilby w jakis sposob rodzielic ruch
pakietow w moim komputerze. Np. sciagam jakis wiekszy plik i jednoczesnie
przegladam strony. I jesli tylko przegladarka potrzebuje przepustowosci to
natychmiast ja dostaje kosztem sciaganego duzego pliku. Kiedy nic nie robie
to cala "para" idzie w download. Czy cos takiego jest mozliwe do realizacji
w domowym zaciszu?

Pozdrawiam,
Michal