Re: 2Mb za natem

Autor: Mateusz Pronobis <spamowy_at_adres-.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 23:59:20 MET

johny_luzak wrote:

> mam już całkiem pokaźna listę numrów zgloszeń
> dzisiaj kolejny raz byli panowie z pionu sieci i tu najlepsze:
> panowie powiedzieli mi że mam w instalacji stare kable kóre trzeba
> wymienić i że mogą to zrobić prywatnie w sobotę bo nie mają wcześniej
> czasu
>
> następnie dzwoni pani z Polpaku i mowi, że dostała informację z pionu
> sieci czyli chyba od tych panów, że wszysko jest ok i sprawę zamyka
> o żadnych problemach z instalacją kablową nie słyszała

A to nie jest tak ze ty musisz sie zgodzic zeby ona zamkla sprawe ?
Mnie zawsze pytali czy sie zgadzam zeby zamknac, jesli tak jest (a nie
jestem pewny) to poprostu sprawy nie zamykaj;), u mnie przy nie
zamknietej sprawie dzownili do mnie przez caly weekend - milo sie zdziwilem.

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info