Re: DSL 2 Mb/s

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 13:48:27 MET

>I jeszcze od procentu strat i od zmiany kolejnosci pakietow...

Owszem, chociaż przy względnie dobrej jakości łącza to chyba ma mniejsze
znaczenie? Chodzi mi głównie o to, że testowanie połączeń jedną sesją może
się okazać mylące. Z tego co pamiętam, wzór na maksimum throughput to coś
w rodzaju (maxwin x 8)/(2 * RTT), więc przy trochę wyższych wartościach RTT
jedna sesja nie ma często nawet szans wysycenia łącza, szczególnie przy
"domyślnej", często zbyt niskiej wielkości okna.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>