Re: CIR w TPSA

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 13:41:08 MET

Użytkownik "Mateusz Swatek" <mateo@site.krakow.pl> napisał w wiadomości
news:cmsbog$svf$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> bo wiekszosc uznaje ze CIR=EIR i nawet sie z CIR'em nie wypuszcza zeby
> sie nie osmieszyc

No jak to ? A nie jest tak ?

Przecież jakiś czas temu mnie tu przekonywano, że skoro w folderze
reklamowym nowego Polpaku pisze, że do routera brzegowego jest zestawiany
kanał PVC o przepustowości równej szybkości dołączenia, to wynika z tego że
CIR=EIR.
A gdy zacząłem drążyć ten temat, to się dowiedziałem, że konfiguracja sieci
mojego dostawcy nie powinna mnie obchodzić.

Ciekaw jestem czy Mariusz Krukowski na swoje pytanie o kontrakty ATM w
Polpaku dostanie taką samą odpowiedź .... :-/

--
Z#