Re: Tlenofon?

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_site.krakow.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 06:55:42 MET

Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <___@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:slrncovt8e.b82.___@andy.pse.dyster...

> A odkąd na Neo 640 są jakieś limity? To innemu koledze po zassaniu 80GB
> rzekomo wysyłała TPSA pisma o limitach - coś się szanownemu koledzie
> pomerdało.
> A wg. dyskusji - nawet pasmo po przycięciu jest wystarczające.
patrze do oferty TP S.A. i sa limity w kazdej usludze Neo
jak nie masz, to bedziesz mial niedlugo

> Panie kolego Mateusz, bądź poważny.
znaczy co, programy nie przeszkadzaja, czy ich nie ma ??
IMHO to nie jest oczywiste

> Niedowiarków zapraszam na prezentację "mojego" Skype, wygląda na to, że
> osoba na Neo dobrze słyszy, a ją ledwo słychać aż połączenie się rwie.
> Cóż - by sprawdzić spiskową teorię dziejów spróbuję połączenia TPNET-Neo.
Wczoraj rozmawialem z kolega co ma dokladnie Neo 640
byl w szoku, ze tak dobrze chodzic moze
jakies 42 kbity mi bralo z lacza

--
pozdrawiam,