Re: Tlenofon?

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 23:37:02 MET

Mateusz Swatek wrote:

> moze koledze sie limity w neo pokonczyly ?

A odkąd na Neo 640 są jakieś limity? To innemu koledze po zassaniu 80GB
rzekomo wysyłała TPSA pisma o limitach - coś się szanownemu koledzie pomerdało.
A wg. dyskusji - nawet pasmo po przycięciu jest wystarczające.

> moze trzeba by te wszystkie P2P w tle pozamykac ?

Panie kolego Mateusz, bądź poważny.

> a co do znieksztalcen
> zeby taka IDEA miala tyle znieksztalcen co moj Skype ...

Niedowiarków zapraszam na prezentację "mojego" Skype, wygląda na to, że
osoba na Neo dobrze słyszy, a ją ledwo słychać aż połączenie się rwie.
Cóż - by sprawdzić spiskową teorię dziejów spróbuję połączenia TPNET-Neo.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-