Re: Tlenofon?

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 08:04:03 MET

Mateusz Swatek wrote:
> patrze do oferty TP S.A. i sa limity w kazdej usludze Neo
> jak nie masz, to bedziesz mial niedlugo

Pasmo to mam limitowane od zawsze, a jak ktoś ma umowę na czas określony
i ją aneksuje - to warunki umowy nie ulegają zmianie. Inna sprawa, że
poważnie się zastanawiam nad AsterCity.

> znaczy co, programy nie przeszkadzaja, czy ich nie ma ??
> IMHO to nie jest oczywiste

Ja nie backupuję internetu.

> Wczoraj rozmawialem z kolega co ma dokladnie Neo 640 byl w szoku, ze tak
> dobrze chodzic moze jakies 42 kbity mi bralo z lacza

Mam jeszcze jedno podejrzenie - jaki procresor ma kolega? U mnie to jest
Athlon 700 i winda chyba krzycząca o reinstalację od czasu jak córka na niej
szaleje..-)

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-