Re: KICHA !!! Neostrada w Pruszkowie !!! KICHA

Autor: Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 14:27:10 MET DST

DR wrote:
> butelkę. Za stan obecny mojej Neo-640 nie zapłacił bym grosza, po
> dial-up chodzi to o wiele szybciej !!! No ale co robić, FAK
> przychodza caly czas i płacić trzeba.

jeżeli usługa od dłuższego czasu nie działa W OGÓLE to masz prawo żądać
jej naprawienia (składaj reklamacje *na napierze* i z potwierdzeniem
odbioru). I w ogóle nie powinno Cię interesować że "port działa". Usługa
nie działa, więc reklamuj. W razie braku reakcji możesz z *dowodami
złożenia reklamacji* udać się do UOKiK. O ile się orientuję, oni mają
"bat" na TP SA.

B.