KICHA !!! Neostrada w Pruszkowie !!! KICHA

Autor: DR <dr-cisco_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 12:17:17 MET DST

Ostrzegam chętnych na Internet oferowany przez TPSA w Pruszkowie.
Od jakiś dwóch tygodni, mam zerowe transfery z Internetu.

Na 0800 .... zgłaszam to systematycznie co dwa-trzy dni. Efekt jest taki, że
dostaje informacje tylu:

1. "port po Pana stronie jest ustawiony poprawnie"
2. "restartowaliśmy port i z Naszej strony wszystko jest ok"

No Panowie "Śmiechu Warte" takie zagrania. Z pewnych informacji, źródła,
którego nie podam
wiem, ze Pruszków jest połączony portem ATM ze szkieletem sieci TPSA, jego
utylizacja jest równa 100%
w godzinach od 6 rano do 24 !!!!
Wiec jaki jest sens płacenia za Neostrade ?? Normalnie otwiera mi się
scyzoryk w kieszeni !!!
Jak można oszukiwać ludzi w ten sposób !?
Podłączają masowo wszystkich jak leci, daja promocyjne oferty za małe
pieniądze a w rezultacie
klient dostaje jedno wielkie G.... !!!

Nie polecam Neostrady w Pruszkowie. Zdalna praca po SSH nawet nie wchodzi w
grę, bo wszystko stoi w miejscu.

Pozdrowienie dla szanownych techników z TPSA, którzy twierdza, ze port jest
ok i po naszej stronie jest wszystko dobrze !!
Kłamstwo w żywe oczy, szkoda gadać. Taka rada Panowie. Może zamiast patrzeć
na sam port dla pojedynczych modemikow,
warto by raz na miesiąc przynajmniej popatrzeć jak ma się podpięcie takiej
polki modemowej do całego szkieletu !
Czy nie czas na powiększenie trankow by klienci nie byli nabijani w butelkę.
Za stan obecny mojej Neo-640 nie zapłacił bym grosza, po dial-up chodzi to o
wiele szybciej !!! No ale co robić, FAK przychodza caly czas i płacić
trzeba.

Papa-TPSA