domeny i Lerkins - oszustwo czy jeszcze bezczelność?

Autor: pix <pix505_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 14:49:28 MET DST

Witam,

Niedługo kończy mi się okres abonamentowy domeny w NASKu
i dostałem ciekawe pisemko od czegoś co się podpisuje "Lerkins Group
- Centrum Rejestracji Domen".
Otóż firemka ta usiłuje mnie straszyć, że aby przedłuzyć ważność
domeny nalezy pilnie udzielić im upoważnienia do wyłącznego
reprezentowania przed NASK - oczywiście ze zmianą abonenta włącznie.
Do kompletu jest odpowiedni formularz, a nadto faktura proforma
i druk do wpłaty bankowej na ich konto ("brak terminowej opłaty może
pozbawić Państwa praw własności do domeny" i podobne hasła).

Tupeciarsko nie usiłują nawet kusić żadnym rabatem i żądają pełnej
opłaty 244 za pl.
Tak mnie wqu.., że chyba zrobię z tego jakiś użytek w wolnej chwili.
Ktoś jeszcze dostał od nich przesyłkę?

pzd., Pix