Re: Odpis podatkowy 760 zł za korzystanie z internetu.

Autor: Pan Staszek <pan_staszek_at_hell.gov>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 11:28:17 MET DST

> dokladnie... ;-) podstawa to program do fakturowania i ksiegowania.
> Przeciez podstawa do oplacenia rachunku za abonament za miesiac jest
> wystawiona faktura VAT.

W mojej firmie od dawna wszyscy abonenci dostaja faktury vat co miesiac.
Napisalismy sobie system FK + CRM i od tego czasu mamy niesamowity
porzadek w firmie, dodam ze obslugujemy > 2K userow.

Uwazam ze wprowadzenie vatu 22% jest calkowicie naturalne. Nie trzeba
zadnych proporcji wyliczac dla US ani innych cudow rodem znad wisly.
End user dostanie fakture, zaplaci vat i na koniec roku ma ulge 760 PLN.
Calkowicie normalny uklad.

--
Onan Barbarzynca