Re: Odpis podatkowy 760 zł za korzystanie z internetu.

Autor: Marcin Kuczera <marcin-n0spam_at_poczta.rybnik.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 11:50:44 MET DST

> Jak widac nawet w providerce internetowej wplywy bazaryzmu praktycznego
> nabyte w poczatkach lat 90-tych sa dalej bardzo silne :P

bo nie każdy ma własną księgową/nie każdy sam to księguje.
Troche nie bardzo wiem jak miałbym przesłać w formie pliku dane do systemu
naszej firmy księgującej. Być może dało by się jakąś wsadówke zrobić.
Acha, czy nie potrzeba czasem zeby gdzieś ukryta leżała papierowa kopia
faktury ? Chociaż zastanawiam się gdzie taka tpsa by to składowała...

Marcin