Re: Odpis podatkowy 760 zł za korzystanie z internetu.

Autor: M.Tankard <tanakard_at_g_zeta.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 12:26:23 MET DST

Dnia Sat, 23 Oct 2004 11:28:17 +0200, Pan Staszek napisał(a):

> Uwazam ze wprowadzenie vatu 22% jest calkowicie naturalne. Nie trzeba
> zadnych proporcji wyliczac dla US ani innych cudow rodem znad wisly.
> End user dostanie fakture, zaplaci vat i na koniec roku ma ulge 760 PLN.
> Calkowicie normalny uklad.

Naturalna to była obniżona stawka VAT na internet - 7%, wszystko co się
dzieje dookoła tego tematu jest pokłosiem działania naszych
miejscowych idiotów z rządu oraz kilku mądrych inaczej komisarzy UE.
Nie wiem, czy już zdążyliście zapomnieć, ale całkiem niedawno VAT
na internet wynosił 7%, niestety nie był zgodny z VI Dyrektywą UE.

--
MT