Re: Uwaga na Net24!!!!!

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 11:20:57 MET DST

Sat, 9 Oct 2004 10:14:39 +0200, użyszkodnik "QBass" <QBass@Poczta.Fm>
napisał:

> Tam odrazu, ze gowniarz... Uwazam sie za osobe dojzala i dorosla, ale dla
> przykladu gdy zdarzy mi sie tankowac tam gdzie orzel to zawsze mam uczucie
> ze chca mi wylizac tu i tam... zreszta sami sprobujcie, chocby kupno
> papierosow - moze zapalniczke, albo gumke, albo... etc... zbyt nachalne
> zachowanie sie obslugi wcale nie jest mile widziane przez klientow.

wiemy wiemy, jak ja się ciesze że u mnie w miasteczku jest mała stacja
benzynowa z przewagą personelu pamiętającego CPN (2) nad młodym (1),
już zarażonym marketoidalnymi pomysłami z warsiaffki
jak się młody za bardzo wychyla wciskając coś to dostaje
przysłowiowego psztyczka w nos i się kończy.
  oczywiście wiedzą doskonale że ja sobie sam paliwo tankuje więc
nawet nie podchodzą do dystrybutora czego bardzo nie lubie w stacjach
benzynowych

--
futszaK
598339018 887233199