Re: Uwaga na Net24!!!!!

Autor: QBass <QBass_at_Poczta.Fm>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 10:14:39 MET DST

> Po prostu gówniarz został gówniarsko poraktowany przez g***** operatora.
> Nic
> innego nie przychodzi mi na myśl. Myślę, że pasujecie do siebie.
Tam odrazu, ze gowniarz... Uwazam sie za osobe dojzala i dorosla, ale dla
przykladu gdy zdarzy mi sie tankowac tam gdzie orzel to zawsze mam uczucie
ze chca mi wylizac tu i tam... zreszta sami sprobujcie, chocby kupno
papierosow - moze zapalniczke, albo gumke, albo... etc... zbyt nachalne
zachowanie sie obslugi wcale nie jest mile widziane przez klientow. I nie
rozumiem co gowniarskiego widzicie w zwrocie "lizac komus dupe" zazwyczaj
takie zachowanie cechuje doroslych... Pozatym ze czlowiek ostrzegal, ze
pisze wkurzony. Tezbym byl gdyby mi obiecano cos w ciagu dwoch tygodni a nie
wywiazano sie umowy przez ponad miesiac czasu, zwlaszcza, ze zaznaczal ze
internet jest mu potrzebny do pracy.
Pozdrawiam, Kuba.