Re: Uwaga na Net24!!!!!

Autor: D.Wesolowski <wesoly_at_klu..pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 11:40:32 MET DST

futszaK napisał(a):

> wiemy wiemy, jak ja się ciesze że u mnie w miasteczku jest mała stacja
> benzynowa z przewagą personelu pamiętającego CPN (2) nad młodym (1),
> już zarażonym marketoidalnymi pomysłami z warsiaffki
> jak się młody za bardzo wychyla wciskając coś to dostaje
> przysłowiowego psztyczka w nos i się kończy.
> oczywiście wiedzą doskonale że ja sobie sam paliwo tankuje więc
> nawet nie podchodzą do dystrybutora czego bardzo nie lubie w stacjach
> benzynowych

Akurat jest ciut inaczej. Na stajach z orłem panuje pewien standard,
którego muszą się trzymać pracownicy (te wszystkie pytania, uśmiechy,
aktywna sprzedaż, ...). Jeżeli kontrola wykaże, iż dany pracownik
z tych standardów wyriabia poniżej 85% to traci premie, to jest czasami
spory kawał pieniądza.

--
pozdrawiam,
DW