Re: Uwaga na Net24!!!!!

Autor: riemann <tezz_at_tlen.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 11:13:22 MET DST

Użytkownik "onet newsy" <alan_pierwszy@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ck0di7$ncs$1@news.onet.pl...
> Trochu przydlugie ale tresciwe.

Zmieścił bym w jednym zdaniu: czekasz długo na realizację umowy
z operatorem. Nie podejmuję tematu, bo w tym temacie bywa różnie
u różnych op'ów w różnych miejscach kraju itd.
Dowalę się za to z przyjemnością do jakości Twojej wypowiedzi.

> W skrocie:

dobre :) jak wygląda wersja "full"?

> 14 dni na aktywacje.Moze wylizac Panu dupe przez sluchawke itp.

Możesz krytykować niedotrzymany termin, ale po co krytykujesz
zwykłą uprzejmość i to jeszcze w chamski sposób? Może dla
relaksu zadzwoń na błękitną?

> -Operator nETII: Dziekuje.Dziekuje. Acha!? Moze Panu wylizac dupe przez
> telefon?
> -Ja: Nie dziekuje.
> -Operator nETII: moze jednak?
> -Ja: Odkladam sluchawke.

Produkujesz 5 niepotrzebnych linii tekstu składającego się tylko z
gówniarskiego
chamstwa, a na dodatek powtarzasz ten sam "dowcip". Ile energii straciłeś
na
pisanie netii z małego n i dużego etii? Po co?

> mowi: Jutro zostanie wyslana do Pana umowa. Moze wylizac Panu jeszcze na
> koniec dupe przez sluchawke.
> -Ja: Dziekuje. Odkladam sluchawke.

Ile można...

> -Ja: eeeeeee....yyyyyyyyy......eeee
> -Operator nETII: Ale moze Panu wylizac dupe przez telefon.
> -Ja: Nie dziekuje.(Nie odkladam specjalnie sluchawki.)

Taki jesteś mocny? Ile ty masz lat?