Uwaga na Net24!!!!!

Autor: onet newsy <alan_pierwszy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 11:24:46 MET DST

Zaznaczam ze piszac ten post jestem wkurzony.......
Trochu przydlugie ale tresciwe.
Tekst obowiazkowy dla przyszlych posiadaczy Net24 aby unikneli takiego
rozczarowania jak ja.

Hmmmm...... a juz myslalem ze pojawil sie ktos kto dokopie TelePsu...
Ale niestety.....

Szeroko reklamowana w ostatnim czasie usluga Net24(staly i nielimitowny(!)
dostep do internetu) dostepna dla abonentow nETII to niestety cos ODLEGLEGO
!!!!!!!. <------to wlasciwe slowo

W skrocie:
01.09.04 rozwazam wynajecie mieszkania w Katowicach pytajac wczesniej
TELEFONICZNIE z telefonu w mieszkaniu(nr. *88-bezplatny z nETII) czy jest
mozliwosc podlaczenia Net24. Dodam ze staly dostep do netu byl priorytetem w
wyborze mieszkania(praca).
-Operator nETII: Tak oczywiscie, po odeslaniu przez Pana umowy czeka Pan do
14 dni na aktywacje.Moze wylizac Panu dupe przez sluchawke itp.

Wiec ja wynajmuje mieszkanie dnia nastepnego.

03.09.04- mieszkajac juz podnosze sluchawke i znowu wykrecam *88 aby zamowic
Net24.
-Operator nETII: Ale ja tu widze w komputerze ze Pan juz zamawial ta
uSLUGE.Wyslalismy juz umowe do pana.
-Ja: Ok. Co prawda nie zamawialem wtedy tylko pytalem o nia ale moze
operator tak zrozumial wiec nic sie nie stalo.
-Operator nETII: Dziekuje.Dziekuje. Acha!? Moze Panu wylizac dupe przez
telefon?
-Ja: Nie dziekuje.
-Operator nETII: moze jednak?
-Ja: Odkladam sluchawke.

09.09.04 czyli tydzien po zamowieniu uSLUGI-jeszcze nie ma umowy w skrzynce.
Wiec ja WYKRECAM *88.......leciutko podenerwowany chce zapytac czy operator
juz wyslal do mnie umowe czy moze lezy jeszcze gdzies u niego na biurku.
Oczekujac na polaczenie wpadam na pomysl i mowie:
-Ja: Dzien dybry. Chcialem zamowic Net24.
-Operator nETII: Oczywiscie. Prosze podac nr. tel.
-Ja: Podaje numer i czekam az sie dowiem ze "komputer pokazal ze Pan juz
zamawial uSLUGE"
-Operator nETII: Przelecial/a wszystkie pkt. procedury (pytanie-odpowiedz) i
mowi: Jutro zostanie wyslana do Pana umowa. Moze wylizac Panu jeszcze na
koniec dupe przez sluchawke.
-Ja: Dziekuje. Odkladam sluchawke.
Moral: w zasadzie nie wiem jaki z tego moral. Czy maja taki burdel czy moze
nie maja kompow polaczonych w siec i zalezy do kogo sie dodzwonisz to taka
jest jego wiedza na twoj temat.

Czekam na umowe.................

20.09.04 - HURAAAAA . Jest umowa.Odsylam na drugi dzien. (aby wszystko
przedstwic rzetelnie wyjasniam ze umowe podpisac musial wlasciciel
mieszkania i zarazem telefonu wiec tak sie stalo).

Czekam na modem..................

06.10.04 - KUPAAAAA. Nie ma jeszcze Modemu.Wpadam na pomysl aby zadzwonic
*88 i dowiedziec sie co i jak.
-Ja: Dziendobry. Chcialem sie dowiedziec na jakim etapie jest uruchamianie
dla mojego numeru uslugi Net24.
-Operator nETII: Prosze pana. Umowa nie zostala jeszcze aktywowana. Mamy
problemy. Uruchamiane sa dodatkowe porty dla Panskiej centrali (nie wiem czy
dokladnie cytuje ale sens jest zachowany w 100%)
-Ja: Czy moze mi Pani podac przypuszczalny czas uruchomienia tych portow?
-Operator nETII: Prosze poczekac............czekam ok.3
min................halo prosze pana mam informacje ze okolo 16.10.04.
-Ja: juz chcialem konczyc ale przypomina mi sie to co mi juz kiedys mowili i
pytam: acha a od tego czasu nalezy jeszcze liczyc 14 dni na uruchomienie
Net24
-Operator nETII: Tak.
-Ja: eeeeeee....yyyyyyyyy......eeee
-Operator nETII: Ale moze Panu wylizac dupe przez telefon.
-Ja: Nie dziekuje.(Nie odkladam specjalnie sluchawki.)

I co?
Mam przed soba ulotke pt. "Sensacyjna oferta promocyjna!.Twoj sposob na
Internet.".
Ulotka ta byla dolaczona do jednego z tygodnikow Wprost/Polityka (dokl. nie
pamietam) i oczywiscie jest to ulotka nETII.. A w niej m.in. "Do konca
pazdziernika mozesz wyprobowac gratis predkosc 640 kbit/s."
Minal juz ponad miesiac (jest 06.10.04) a netu nie mam.Co najgorsze musi
minac jeszcze nastepny i moze bede mial. Nie pozostaje mi nic innego jak
czekac. Dlaczego? Ano umowa juz podpisana zostala odeslana.Rece zwiazane.
:-(

Pisze ten post nie po to aby sie odegrac na nETII ale GLOWNIE po to aby
poinfomowac wszystkich jak to jest na prawde z Net24. Ja gdybym wiedzial
wczesniej to rozwazylbym skorzystanie z uslugi dostawy netu przez innego
dostawce(np.kablowka) Mieszkam w centrum Katowic wiec jest tego od groma.

P.S. Uszczypliwy dla nETII ton wypowiedzi jest zamierzony!!!!!