Crowley - Profesjonalna Firma :-)

Autor: VoMi7 <vomit_at_NOSPAM-cpr.altanet.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 18:44:31 MET DST

Witam

Wczoraj Crowley zaliczył pad okolo 20.30 mam wszytsko na wykresach
probkowanie co 5sek. Wyslalem email do BOA z zapytaniem co jest grane?
Nie odpowiadaly nawet ich NSy.

Dostałem email z BOA:

"Po sprawdzeniu przez Dział Utrzymania Sieci uprzejmie informuję, że we
wspomnianym przez Pana okresie nie odnotowaliśmy przerw w działaniu
Pańskiego łącza. Statystyki jego obciążenia przesyłam w załącznikach."

Wyslal mi statystyki koles z probkowaniem co godzine.

No rece mi opadly !

Juz dzisiaj dzwonilem ze im wysylalem ststystyki, ze niedzialalo nic.
Ststystyki z roznym probnkowaniem co 5sek. co 5min. a Oni uparcie ze nic
sie nie dzialo. Dziwne mi sie najwyrazniej zdawalo ze lezala ich siec ?
No i co z tym profesjonalizmem czynic ?

--
VoMi7