Re: Słaby upload w sieci kablowej

Autor: <rsk80WYTNIJTO_at_interia.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 18:34:54 MET DST

> Użytkownik "owz" <owz@NOSPAMicpnet.pl> napisał w wiadomości
> ograniczenie

> Taka jest specyfika kablówki wynikająca z dostępnego pasma.
> W dół jest to kilkaset MHz, w górę kilkadziesiąt (na dodatek z wyższymi
> szumami).

Tu masz częściowo rację.

> A zrozumieć jest bardzo prosto choćby na przykładzie programów
> telewizyjnych.
> Możesz odbierać ich kilkadziesiąt a nie wyślesz ani jednego.

A tutaj opowiadasz bajki :)

Icpnet oferuje bardzo niskie prędkości uploadu w stosunku do downloadu. W
większośći przypadków w innych sieciach CATV ten stosunek wynosi 4:1 a w moim
mieście jest nawet 1:1 :) Co do możliwości przesyłowych sieci CATV to są one
większe niż w technologii ADSL. Umożliwiają one transfery rzędu
klikudziesięciu Mbit/s nawet w uploadzie.