Re: Crowley - Profesjonalna Firma :-)

Autor: riemann <tezz_at_tlen.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 13:24:34 MET DST

Potwierdzam, padają im styki np. z Netią na parę godzin i w tym czasie
twierdzą w zaparte, że nic się nie dzieje. Telefon do Netii rozwiewa wątpliwości...
Padają DNS'y po parę godzinm słynne pady podczas deszczu...

Użytkownik "VoMi7" <vomit@NOSPAM-cpr.altanet.pl> napisał w wiadomości news:cj1ims$ko9$1@inews.gazeta.pl...
Witam

Wczoraj Crowley zaliczył pad okolo 20.30 mam wszytsko na wykresach
probkowanie co 5sek. Wyslalem email do BOA z zapytaniem co jest grane?
Nie odpowiadaly nawet ich NSy.

Dostałem email z BOA:

"Po sprawdzeniu przez Dział Utrzymania Sieci uprzejmie informuję, że we
wspomnianym przez Pana okresie nie odnotowaliśmy przerw w działaniu
Pańskiego łącza. Statystyki jego obciążenia przesyłam w załącznikach."

Wyslal mi statystyki koles z probkowaniem co godzine.

No rece mi opadly !

Juz dzisiaj dzwonilem ze im wysylalem ststystyki, ze niedzialalo nic.
Ststystyki z roznym probnkowaniem co 5sek. co 5min. a Oni uparcie ze nic
sie nie dzialo. Dziwne mi sie najwyrazniej zdawalo ze lezala ich siec ?
No i co z tym profesjonalizmem czynic ?

--
VoMi7