Re: and.pl / deragotiger / indigo-profit - co sie dzieje???

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 22:53:16 MET DST

Użytkownik "Michal Podsiadly" <pisz@na.grupy.com> napisał w wiadomości
news:civ7so$1gp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ej misiu kolorowy, ale bez reklam na tej grupie, ok? (no chyba, ze
> chcesz to robic za friko) pzdr.

Wybacz kolego, ale nie jestem dla Ciebie kolorowym misiem.
Natomiast Ty wydajesz się być człowiekiem do którego nie docierają
najprostsze rzeczy. A mianowicie takie, że chcę zrobić ludziom przysługę; bo
nie zauważyłem żebym gdzieś pisał o pieniądzach. Gwoli wyjaśnienia: z
informacją, że mój nameserver ma wydelegowaną obsługę domen klientów firmy,
o której mowa w tym wątku, zadzwonił do mnie człowiek z firmy Telsil z
Zabrza, którego post jest dwa piętra wyżej. I to właśnie skłoniło mnie do
napisania tych kilku słów.
Ale skoro z tego powodu mogłeś dać upust swojej frustracji i poczułeś się
lepiej pouczając mnie, to może jednak spełniłem jakiś dobry uczynek.

--
Z#