Re: and.pl / deragotiger / indigo-profit - co sie dzieje???

Autor: Michal Podsiadly <pisz_at_na.grupy.com>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 01:31:18 MET DST

> A mianowicie takie, że chcę zrobić ludziom przysługę; bo
> nie zauważyłem żebym gdzieś pisał o pieniądzach.

Jak juz napisalem, mam (mialem) pretensje tylko jesli to byla reklama.
Jezeli chcesz pomoc komus za darmo to tylko dobrze o Tobie swiadczy.

Po prostu balem sie, ze zaraz zaczna tu sie pojawiac oferty reklamowe roznych firm hostingowych.

Jesli odebrales to inaczej to przepraszam. Po prostu baaaardzo denerwuja mnie reklamy (szczegolnie w miejscach do tego nie przeznaczonych). Stad moje zdenerwowanie...

pzdr.
Michal