Re: and.pl / dragontiger / indigo-profit - co sie dzieje???

Autor: Ryszard Lachman <riko_at_oprawa.com>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 22:57:41 MET DST

Użytkownik "grajk" <grajek3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:civb4r$g9m$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
>
> Ja równiez jestem posiadaczem serwera w jednej z ich opcji i nie wiem co
mam
> teraz robić bo nawet jak będę zmuszony do wykupienia serwera u innego
> dostawcy i zmienię delegację domeny to potrwa to przynajmniej 1 tydzień. A
> to oznacza spore zamieszane i zapewne niepokój dla użytkowników
> odwiedzających moją stronę.
>
> Czy to aby awaria !?!?
>
> Dziwne, żeby wszystkie serwery nagle padły łącznie z ich oficjalną stroną.
> Coś nie podoba mi się to.
>
> Pozdrawiam.
> [...]

to troche za dlugo trwa jak na awarie - ja bym obstawial ze firma padla
zwlaszcza ze dzwonilem do nich 2 krotnie i za kazdym razem odpowiedz byla ze
przepraszaja i wszystko bedzie dzialac za 2 godziny

szybko wiec ucieklem do innego uslugodawcy ale maile z 3 dni szlag trafil

Pozdrawiam
Ryszard Lachman