Re: and.pl / deragotiger / indigo-profit - co sie dzieje???

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 16:39:05 MET DST

Użytkownik "BaLab" <balab@polbox.com> napisał w wiadomości
news:ciu2ij$2at$1@news2.ipartners.pl...
> Witam!
> Od poniedziałku wieczór bodajże nie działają ich serwery. We wtorek
> udało mi się też ostatni raz do nich dodzwonić :(. Że niby jakas awaria
> i do wieczora we wtorek miała zostać usunięta. Dziś już jest czwartek i
> dalej wszystko leży. Z tego co wiem, firma ta hostinguje mnóstwo
> polskich domen, w tym kilka moich. Czy wiecie coś więcej na ten temat?
> Czy mam szukać innego dostawcy?

Przde chwilą odebrałem telefon od jednego z klientów tej firmy. Jak się
okazało klient ten trafił do nas nie mogąc dodzwonić sie do swojego
dostawcy, zaś po sprawdzeniu we WHOIS okazało się, że jego domena posiada
secondary DNS na jednym z naszych nameserverów. Wynika to prawdopodobnie z
faktu, że serwer dedykowany poland.dragontiger.com był swego czasu ( w 2000
roku !) kolokowany u nas, i hostowane na nim domeny miały wpis w naszym
secondary.
Ponieważ - jak widzę - sytuacja jest poważna proponuję wszystkim klientom,
aby sprawdzili czy ich domena nie posiada wpisu na secondary.hor.net.pl.
Jeśli tak, to możemy pomóc stawiając od ręki serwery wirtualne, które
natychmiast zaczną działać. Gdyby ktoś był zainteresowany - proszę o maila.

--
Z#