and.pl / deragotiger / indigo-profit - co sie dzieje???

Autor: BaLab <balab_at_polbox.com>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 10:44:47 MET DST

Witam!
Od poniedziałku wieczór bodajże nie działają ich serwery. We wtorek udało mi
się też ostatni raz do nich dodzwonić :(. Że niby jakas awaria i do wieczora
we wtorek miała zostać usunięta. Dziś już jest czwartek i dalej wszystko
leży. Z tego co wiem, firma ta hostinguje mnóstwo polskich domen, w tym
kilka moich. Czy wiecie coś więcej na ten temat? Czy mam szukać innego
dostawcy?

Pzdr,
BaLab