Re: echostar.pl

Autor: Slawomir Tobis <usenet_at_Wstaw.Moje.Nazwisko.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 16:25:14 MET DST

Mateusz(Amkacz) <mail@w.sygnaturce> wrote:

> Ja mam możliwość zainstalowania po kablu(i tylko taka możliwośc by
> mnie interesowałą - żależy mi na niskich opóźnieniach).
> Na szczescie dogadalem sie an 3dniowy okres próbny - więc dla
> potomnych w tym topiku opisze swoje wrażenia.
> Może potem ktoś szukająć na gropus.google.pl znajdzie moje wypowiedzi
> (mi sie nie udalo znalezc zadnych rzetelnych informacji)

Krótko i węzłowato: użytkuję (po kablu) od około 2 lat. Mieli lepsze i
gorsze okresy, ale w tej chwili naprawdę brak powodów do narzekań. Do dużych
serwerów w .pl pingi są z reguły w przedziale 30-60 ms (raczej mniej niż
więcej) - jeśli akurat ten aspekt ciebie interesuje.

--
Sławomir Tobis
* GSM w fotografii:   http://www.mobile-internet.org